پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205029
ويسي سرمربي سپاهان شد
تاریخ انتشار : 1395/03/03 12:11:08
نمایش : 1232
عبدالله ويسي پس از کش و قوس هاي فراوان به عنوان سرمربي سپاهان از سوي اين باشگاه معرفي شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از"ورزش سه"، پس از کش و قوس هاي فراوان بالاخره عبدالله ويسي به توافق کامل با سپاهاني ها رسيد و قراردادش با اين تيم را امضا کرد.


ويسي امسال به جرات پديده سرمربيان ليگ برتر بود و توانست با تعدادي جوان کم نام و نشان قهرمان ليگ برتر شود، وي به عنوان مربي همراه با فولاد در ليگ چهارم قهرماني را تجربه کرده بود.
دوران سرمربي گري ويسي در ليگ برتر با صباي قم شروع شد و وي توانست سهميه آسيايي را کسب کند. وي پس از صبا به پيکان رفت اما دوران خوبي را در آنجا نداشت و ميانه هاي فصل از اين تيم جدا شد.


ويسي سال بعد به استقلال خوزستان رفت و در ليگ تيم تازه صعود کرده اش را ماندني کرد، فصل بعد نيز با همان تيم و اين بار در پلي آف با شکست دادن مس کرمان توانست در ليگ برتر بماند.


وي ليگ پانزدهم تصميم گرفت روندش را به مانند دوران حضورش در صباي قم بکند، وي به جوانان ليگ يکي و کم نام و نشان به خصوص از تيم هاي خوزستاني بها داد بازيکناني چون زهيوي، بيت سعيد، جانفزا، کعبي، زبيدي و ....


ويسي پس از مذاكرات با باشگاه هاي سپاهان و استقلال خوزستان به دبي رفت تا چند روزي استراحت كند و تصميم درستي را اتخاذ كند. او كه شنبه به ايران برگشته بود پس از دو روز مذاكره فشرده، امروز تصميمش را نهايي كرد.


عبدالله ويسي تصميم گرفته است پس از قهرماني استقلال خوزستان از اين تيم جدا شود و سرمربي تيم شود که دوراني در آن بازي مي کرد، سپاهان!


حال بايد منتظر دوران جديد ويسي و اين بار در سپاهان بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html